Service is altijd een belangrijke component geweest in de strategie van het Amsterdamse bedrijf en benadrukt dat maar weer eens door de lancering van een horlogebanden bestel App.
Via de website van BBS was het al langer mogelijk om, met een barcode reader, bestellingen door te geven naast de opties om via een menu tot een keuze te komen. Na vandaag is daar nog een extra bestelmogelijkheid bijgekomen.
In de Google Playstore en Apple Appstore is de “BBS order” App gratis te downloaden. Door in te loggen met dezelfde gegevens als die gebruikt worden voor toegang tot de webshop, heeft u direct toegang. Heeft u nog geen toegang dan kan dat via de App of de BBS website, snel aangevraagd worden.
U scant de labels van horlogebanden die u al verkocht heeft en her-besteld ze eenvoudig opnieuw door ze te scannen met de camera van uw telefoon. Betalen doet u achteraf gewoon per bank dus geen ingewikkelde codes en bevestigingen via uw mobiel. Per 1 februari is er ook een barcode folder beschikbaar voor bedrijven die nog geen banden op voorraad hebben. Scan dan niet het bandenlabel maar eenvoudig de barcode uit de folder.
BBS snapt dat alleen her-bestellen een beperking is en daarom gaan ze nog een stap verder. Vanaf eind januari is er ook een folder beschikbaar die, naast duidelijke productfoto’s, vooral veel barcodes zal bevatten. De folder met de titel BBS ESSENTIALS 2019 zal de meest gangbare horlogebanden uit de collectie tonen met de bijbehorende barcodes. Vanaf dat moment kunt u voor een snelle aanvulling van uw collectie uw mobiel erbij pakken, de labels scannen en deze aanvullen met overige basis modellen.
Natuurlijk blijft BBS haar klanten bezoeken voor aanvulling, collectie samenstelling en advies maar als u om snelle levering verlegen zit dan is aanvullen van uw horlogebanden na vandaag een stuk leuker geworden!