Onlangs vond de tweede editie van Weisz Group’s Selected Brands event plaats in Amsterdam. Dit feestelijke event stond in het teken van zilver en goud, maar ook van het heden en de toekomst.

Weisz Group heeft het afgelopen jaar niet stilgezeten, zo meldt het bedrijf dat naar een drie keer zo groot pand verhuisde, een voormalig bankgebouw in Uithoorn. Er was verder de uitbreiding van het portfolio met een aantal sieradenmerken en de presentatie van diverse nieuwe modellen binnen de horlogemerken van het bedrijf. Binnenkort wordt de nieuwe webshop van Danish Design gelanceerd.

Eén van de nieuwe sieradenmerken is Charizzma, bestaande uit designsieraden van staal of met een gouden plating en kralen van hematiet. De sieraden worden met de hand gemaakt in het atelier in Duitsland. Eyecatchers en modisch, dat zijn volgens Weisz de sieraden van het Italiaanse Italo Bottene. Dit nieuwe merk binnen de portfolio van Weisz kenmerkt zich door het gebruik van kristallen, edelstenen en diamanten, verwerkt in gouden colliers, armbanden, oorsieraden en ringen. Een derde merk dat Weisz introduceerde is Leoni Design. Deze sieraden, van ontwerper Leon Israel, hebben organische, vloeiende vormen met edelstenen als rozenkwarts en blauw of groen fluoriet in combinatie met goud.

Afgebeeld een aantal producten uit de sieradenlijnen Charizzma, Italo Bottene, Leoni Design en Sif Jakobs.

www.weiszgroup.com