1915 watches hecht veel waarde aan een goede band met de dealers. En daarom staat dit merk klaar voor hun verkooppunten, zo melden de broers Johnny en Robert Spies. “Van ondersteuning op social media met advertenties tot het aanbieden van promotiemateriaal.”

Ook begrijpen de jonge ondernemers achter dit merk de angst voor online concurrentie. “Daarom beheren wij de grootste online verkoopkanalen zelf en hoeft de winkelier niet bang te zijn dat er langs die weg gestunt wordt met de onze producten. Wij zorgen er juist voor dat mensen naar de winkel komen voor een aankoop. De best bezochte pagina op onze website is de pagina met verkooppunten.”

Onlangs hebben de broers weer een nieuw idee uitgerold om hun trouwe verkooppunten te promoten. Alle winkeliers binnen hun netwerk krijgen de mogelijkheid een klein aantal vragen te beantwoorden. Aan de hand van dit interview schrijven de broers een artikel over de winkel, vestigingsplaats en de ondernemer achter de winkel.

“Met deze persoonlijke verhalen lichten we onze verkooppunten uit. Zo komen consumenten op de site van 1915 watches meer te weten over de winkels waar de producten van het merk liggen. Het doel? Meer consumenten in de winkels krijgen om zo de verkoop via de stenen winkels te vergroten. Dankzij deze artikelen krijgen mensen een binding met een winkel of plaats. We hebben al reacties van consumenten die een dagje uit hebben gepland om bij een van onze dealers langs te gaan”, vertelt Robert trots. “Op deze manier is ons merk ook een meerwaarde voor de winkelier. Met onze producten heb je niet alleen iets unieks in je winkel, je winkel krijgt ook landelijk meer bekendheid. Onze verkooppunten groeien dus mee met het merk.”

Alle uitgelichte winkels staan op www.1915watches.com/uitgelicht

Museum Prinsenhof