De cadeaubonnenmarkt in Nederland wordt geschat op € 1,1 miljard. Elke gelegenheid is een goede aanleiding een bon cadeau te doen. Hoog tijd dat de sieraden- en horlogemarkt hier wat meer graantjes van gaat meepikken. Worldline biedt u nu de mogelijkheid uw eigen cadeaukaart te maken.
Hoe lang weet u klanten vast te houden? Hoe vaak ziet u klanten terugkomen? Loyale klanten zijn voor een onderneming cruciaal. Naast het kopen van uw producten vertellen ze maar al te graag over uw onderneming aan familie en vrienden; tijdens verjaardagen, feestjes, sporten e.d.
Succesfactor
Loyale klanten kunnen goede feedback geven, dus naast het goed luisteren naar uw klanten is het slim om deze actief te behouden en de persoonlijke band te verstevigen. Een onderdeel van een succesvol marketingbeleid is het stimuleren van het mond-tot-mond effect. Klantenbinding is dus een succesfactor voor meer omzet. Worldline heeft in dit kader een cadeaukaart ontwikkeld die eenvoudig is in gebruik, veilig en ook online inzetbaar.
Zelf ontwerpen
De cadeaukaart van Worldline is een cadeaubon in de vorm van een bankpas. Met deze cadeaukaart stimuleert u extra aankopen en laat u nieuwe klanten kennismaken met uw winkel. En doordat u uw cadeaukaart zelf kunt ontwerpen, blijft deze herkenbaar voor uw klant. De kaart kan worden opgewaardeerd met ieder gewenst bedrag tot een maximum van €150. Wil de ontvanger van de cadeaukaart niet alles in één keer besteden? Geen probleem, het resterende bedrag blijft gewoon op de kaart staan.
Eigen betaalautomaat
Worldline biedt de mogelijkheid uw eigen cadeaukaart uit te geven en te accepteren via uw huidige betaalautomaat. Ook wanneer dit geen Worldline betaalautomaat is. Gemakkelijk, veilig én geen extra kosten voor additionele betaalautomaten of apparaten zoals mobiele telefoon of tablet.
Verhoog uw sales via herhaal-aankopen en klantverwijzingen.
Voor meer informatie: www.pinnen.nl
Feiten & Cijfers
– Maar liefst 90% van de Nederlanders tussen de 18 en 85 jaar was blij met de laatst gekregen cadeaubon!*
– De gemiddelde waarde van een cadeaukaart is €25, met een gemiddelde overbesteding van €35.
– Nederlanders zijn vrijgevig en kopen gemiddeld 14 cadeaus per jaar.
– Twee derde (66%) van de Nederlander geeft liever een cadeaubon dan geld.