HourUniverse, It’s We Time
Een wereldwijd hybride B2B2C-ontmoetingsplaats voor de horloge-, juwelen- en edelstenenindustrie met een fysiek event in Bazel en een digitaal platform dat 365 dagen per jaar bereikbaar is. Dat is wat HourUniverse, de opvolger van Baselworld, volgens de organisatie gaat worden.
HourUniverse wil de hele horloge-, sieraden en edelstenenbranche samenbrengen met een nieuwe vorm van interactie. Het nieuwe digitale universum wordt dankzij een breed scala aan diensten en functionaliteiten een netwerkplatform met ruimte voor onder meer informatievoorziening en conferenties met livestreaming. Een platform dat ook is ontworpen om merken te bedienen die langs deze weg hun producten lanceren en persmomenten en seminars organiseren.
Vijf dagen Live Show
Het nieuwe fysieke event in Bazel vindt plaats van 8 tot en met 12 april 2021. Verbonden en trendy, graphics en zwarte muren, LED-schermen en moderne industriële decoraties, hedendaagse esthetiek en design; allemaal aspecten die de sfeer van het event gaan bepalen. En dat uiteraard met behoud van topkwaliteit, zo benadrukt de organisatie.
Netwerken en ervaren
Netwerken en ervaren is wat de beurs tijdens de show wil bieden met de open ruimtes, pop-up stores, paviljoens, belevingszones, workshops, thematentoonstellingen, verkoopruimtes, live gestreamde conferenties en debatten en meer. Elke dag zijn er thema-ontbijten, happy hours en andere ‘get together’-momenten. Het uiteindelijke doel van HourUniverse is een wereldwijd, gevarieerd en verbonden universum te creëren.
HourUniverse wordt volgens de organisatie een innovatieve en intelligente tool om verbinding te maken met de gehele horloge- en sieradenmarkt; de transformatie van een beurs naar een wereldwijde digitale ruimte die het hele jaar actief is.