BRANCHENIEUWS
KERBHOLZ: designed to sustain
Geheel in lijn met het motto van het merk, designed to sustain, ontwerpt KERBHOLZ om te behouden. Dat wil zeggen, het merk gaat op een zo duurzaam mogelijke manier om met de planeet én als mensen onder elkaar.
Hamilton: een eeuw ontwikkelingen in de luchtvaart
Hamilton viert dat het merk al 100 jaar lang tijd registreert in het luchtruim met een limited edition horloge, de Hamilton Khaki X-Wind Auto Chrono Limited Edition.
Oris opent boutique in Amsterdam
Onlangs opende Oris een nieuwe boutique aan het Rokin in Amsterdam. Op een oppervlakte van 60m2 biedt het horlogemerk bezoekers een Oris-ervaring die hen transporteert naar de prachtige Waldenburg Valley en het Zwitserse stadje Hölstein waar het merk de horloges sinds 1904 produceert.
Nieuw in Nederland: daNicci
Nieuw op de Nederlandse markt is het sieradenmerk daNicci, een jong merk met een rijke historie. daNicci onderscheidt zich door eenvoud en uitstraling.
Emporio Armani lanceert nieuwe smartwatches
Emporio Armani introduceert een nieuwe generatie touchscreen smartwatches, Emporio Armani Connected. Deze modieuze designsmartwatches bevatten de nieuwste wearable technologieën zoals hartslagtracering, swimproof technologie en GPS tracking.
Bigli introduceert nieuwe kleur voor Mini Sweety
Het Belgische juwelenmerk BIGLI introduceert dit najaar een nieuwe kleur voor de iconische Mini Sweety-collectie : Green Lemon.
Ambacht in Beeld Festival
Op zaterdag 29 en zondag 30 september vindt de zesde editie van het Ambacht in Beeld Festival in De Hallen in Amsterdam plaats. Tijdens dit festival kan op een interactieve manier kennisgemaakt worden met bijzondere ambachten van echte meesters.
Brusi: nieuwe collectie
In september lanceert het Italiaanse sieradenmerk Brusi tijdens de sieradenbeurs VicenzaOro de nieuwe collectie New Circle.

