Sommige slogans vergeet je nooit. ‘Heerlijk helder Heineken’ of ‘Even Apeldoorn bellen’ bijvoorbeeld. ‘Geef goud als je van elkaar houdt’ is er ook zo een. Een juweel van een slogan, die alles zegt én nog steeds actueel is. De FGZ heeft ‘m nieuw leven in geblazen met een reclamecampagne om sieraden weer hoog op de verlanglijstjes van consumenten te krijgen. De campagne start vandaag!

De reclamecampagne bestaat uit verschillende video’s en promotiemateriaal en wordt aan alle vakgenoten aangeboden om de branche te promoten. De FGZ roept alle FGZ-leden én andere branchegenoten op om de video’s op social media, websites en andere kanalen te plaatsen. Zo ontstaat een grote olievlek waarmee de branche volop in de spotlights komt te staan.

Video’s
Er zijn verschillende versies van de video te downloaden. Om het u makkelijk te maken, hebben wij alvast een voorbeeldtekst opgesteld die u kunt gebruiken voor uw social media posts:

Geef goud als je van elkaar houdt! Bent u op zoek naar een bijzonder sieraad of horloge voor de feestdagen? Vind een betrouwbare juwelier of goudsmid bij u in de buurt via www.fgz.nl.
#geefgoudalsjevanelkaarhoudt #federatiegoudenzilver #tijdvoorgoudenzilver #juwelier #goudsmid

U kunt het promotiemateriaal hier downloaden en vervolgens gebruiken.

Vragen?
Wij helpen u graag. Wilt u meer informatie of heeft u hulp nodig bij het online plaatsen van de film of het campagnebeeld, neem dan contact met ons op: federatie@fgz.nl / 079-331 53 00.