Nu het mogelijk is om klanten hun bestelling aan de deur op te laten halen, krijgen wij van ondernemers die (nog) niet de beschikking hebben over een mobiele pinautomaat de vraag: hoe regel ik de betaling? Hoe los ik dat op?

Het is uiteraard zaak om dit voor zowel de klant als uzelf zo veilig en eenvoudig mogelijk te maken. Wat u kunt doen is:
– de klant van tevoren het aankoopbedrag over laten maken
– de betaling via een Tikkie regelen
– de klant laten pinnen aan de deur via een mobiele pinautomaat
– de klant via een betaallink laten betalen

Pinnen met YOXIMO-betaalautomaat
Voor de aanschaf van een mobiele pinautomaat heeft de Federatie Goud en Zilver voor leden een collectieve kortingsafspraak met Worldline. De aanbieding houdt het volgende in:

– mobiele YOXIMO-betaalautomaat
– nu € 100 korting op de aanschafprijs van € 699
– pinbetalingen voor € 0,06 per transactie
– binnen 5 werkdagen in huis
– toekomstbestendige betaalautomaat: bewezen kwaliteit voor vele jaren gebruik, ook ná de coronaperiode
– aanbieding is geldig t/m maart

Betaallink met Secure Paygate
Zodra een bestelling geplaatst is kunt u de klant een betaallink sturen via Facebook, Instagram, WhatsApp, e-mail of per factuur. Hiervoor is geen webshop nodig en voor de klant is er een ruime keuze aan populaire online betaalmethodes.

Meer informatie
Wilt u een persoonlijk advies over de beste betaaloplossing voor u? Neem contact met Worldline op via 088 765 7010 of sales-netherlands@worldline.com.

Andere aanbieders
Naast Worldline zijn er andere aanbieders van mobiele betaalautomaten. De keuze voor de juiste betaalterminal hangt af van verschillende factoren. Hoeveel transacties hebt u? Gaat u de betaalautomaat alleen nu gebruiken of ook straks als de lockdown voorbij is? En, als u al een pinterminal hebt, is deze gekoppeld aan uw kassasysteem? Aan de hand van dit soort vragen kunt u op zoek naar de beste mobiele betaalautomaat.