Jéh Jewels is sinds april partner van Miss Nederland. Dit houdt in dat de tien Missfinalisten de sieraden van het merk dragen, deze meegenomen worden in fotoshoots en gepromoot op social media. Naast de promotie op de kanalen van de Missfinalisten, worden de sieraden ook uitgelicht op het account van Miss Nederland en dat van de huidige Miss Nederland (Ona Moody). Met de uiteindelijke winnares zal Jéh Jewels nog een jaar lang samenwerken.

Social media zijn tegenwoordig een belangrijk kanaal om je doelgroep te bereiken. Met een bereik van meer dan 85 duizend volgers op de verschillende kanalen van Miss Nederland, wil Jéh Jewels de naamsbekendheid vergroten, een nieuwe doelgroep aanspreken en meer bezoekers trekken naar hun dealers.

Eind april zijn de 10 finalisten gekozen, waaruit op 8 juli Miss Nederland 2023 wordt gekroond. De finalisten Beate, Chanille, Christina, Habiba, Lou, Lidewei, Nathalie, Nazeli, Rikkie en Ruby-Ann hebben een set sieraden gekregen, waar ze allemaal één favoriet uit hebben gekozen. Deze favoriete sieraden zijn samengevoegd in het ‘Miss Nederland pakket’, dat voor dealers met korting te bestellen is in de webshop van Jéh Jewels. Deze sieraden mogen ook met korting in de winkel worden verkocht. De Missfinalisten zullen hier tot de finale promotie voor maken.

Dealers van Jéh Jewels kunnen het Miss Nederland-pakket vanaf maandag 15 mei bestellen en met de bijgeleverde displaybox een plekje geven in de winkel. Vanaf 22 mei gaat de actie voor de consument van start. De Missfinalisten gaan ook bij een dealer van Jéh langs om de actie extra te promoten. Op deze manier worden naast de online kanalen, ook de verkooppunten goed uitgelicht zodat Jéh samen met de dealers de actie tot een groot succes kan maken.

Bekijk de sieraden en de Missfinalisten op www.jehjewels.nl/missnederland