De website voor consumenten, www.fgz.nl, is vernieuwd. Nieuw zijn o.a. de evenementenpagina en de mogelijkheid om berichten uit de kennisbank of het nieuws te delen op social media. Ook is de winkelzoeker flink aangepast. Voor het succes hiervan is het belangrijk dat FGZ-leden met winkel hun profiel op de consumentensite zo volledig mogelijk invullen.

Binnenkort ontvangen alle FGZ-leden met winkel (of open atelier) een e-mail met een persoonlijke link om de gegevens aan te vullen en te veranderen. Dit kan op elk gewenst moment gedaan worden, het is dus zaak de e-mail goed te bewaren. Leden die hun profiel al hebben ingevuld wordt verzocht deze te updaten; er zijn veel nieuwe categorieën toegevoegd aan de winkelzoeker zoals verschillende diensten, productgroepen en merken. Het invullen of updaten van het profiel kost slechts een paar minuten tijd.

De grootste verandering op de website betreft de aanpassingen aan de winkelzoeker. Via de interactieve kaart zijn FGZ-leden met winkel nu nog beter vindbaar. De winkelzoeker wordt gepromoot via o.a. berichten op de social media van Tijd voor Goud en Zilver. Ook via andere vormen van promotie wordt gerefereerd aan de winkelzoeker zodat klanten een betrouwbaar adres in de buurt kunnen vinden.

Voor meer informatie mail of bel: federatie@fgz.nl of 079-331 53 00.

Volg Tijd voor Goud en Zilver op Instagram en Facebook. Door onze berichten te liken en te delen helpt u mee de branche – en dus ook uw eigen onderneming – te promoten!