De Federatie Goud en Zilver heeft onlangs een speciaal visitekaartje ontwikkeld dat aangesloten bedrijven mee kunnen geven aan hun klanten. Met het kaartje laten leden zien dat ze aangesloten zijn bij de branchevereniging. Dat wekt vertrouwen!

De FGZ timmert flink aan de weg om de bekendheid van de branche te vergroten onder het (online) winkelend publiek, onder andere met de informatieve consumentenwebsite www.fgz.nl en de social mediakanalen Tijd voor Goud en Zilver die potentiële klanten naar FGZ-leden leiden.

Het visitekaartje is een volgende stap van de FGZ in het benaderen van de consument én een belangrijke marketingtool voor FGZ-leden. Met het kaartje geeft u aan dat u lid bent van de enige Nederlandse branchevereniging voor de sieraden- en uurwerkenbranche en dat u uw vak dus serieus neemt. Net als de FGZ-deursticker wekt dit vertrouwen bij de klant. Het is een kwaliteitswaarborg; FGZ-leden staan voor het ABC van de branche – Ambachtelijk, Betrouwbaar en Creatief.

Het kaartje leidt klanten ook naar de consumentenwebsite, waar ze – naast diverse tips voor het onderhoud van hun waardevolle sieraden en horloges – veel informatie vinden over sieraden, horloges, edelmetalen, edelstenen, nieuws uit de branche, een handige ledenzoeker en meer.

Geef het kaartje mee bij elke verkoop
Alle FGZ-leden hebben een gratis pakketje ontvangen met 50 visitekaartjes. Geef het kaartje bij elke verkoop aan de klant of doe het samen met het net aangeschafte sieraad of horloge in het draagtasje! Meer kaartjes zijn door leden hier te bestellen, de kosten zijn slechts € 7 voor 50 stuks (excl. btw en verzendkosten).

(Nog) geen lid? Meld u aan!
De FGZ zet zich in voor de hele branche, maar leden hebben uiteraard een streepje voor. De visitekaartjes zijn dus alleen voor leden. Bent u (nog) geen lid, maar ziet u wel het belang van alles wat de FGZ doet? Doe dan mee en meld u aan. In uw eigen belang en dat van onze schitterende branche. Neem contact op via federatie@fgz.nl of 079-331 53 00.