Sinds 2020 heeft de Federatie Goud en Zilver een Instagram- en Facebookaccount onder de naam Tijd voor Goud en Zilver. Met deze twee social media kanalen richt de FGZ zich op de consument om het sieraad en het horloge weer meer onder de aandacht te brengen en verwijst de consument door naar de website www.fgz.nl waar men door middel van een ledenzoeker een aangesloten ondernemer kan vinden.
Om goed onder de aandacht te komen en te blijven, worden er winacties georganiseerd waarbij de consument een sieradengeschenkcheque kan winnen welke uitsluitend te besteden is bij een van onze leden. Zo ook voor Vaderdag. Op 14 juni is de winnaar bekendgemaakt: Shannon van Dijk had haar vriend opgegeven omdat hij volgens haar de liefste vader ter wereld is en zij in augustus een tweede wondertje verwachten. Inmiddels heeft Shannon de sieradencheque ontvangen en zal zich melden bij één van onze leden om de cheque te verzilveren.
Volg ook Tijd voor Goud en Zilver op Instagram @tijdvoorgoudenzilver en Facebook @tijdvoorgoudenzilver en deel onze berichten onder uw klanten! Zo helpt u mee de branche te promoten!