BRANCHENIEUWS
Leven in het nu, zó doe je dat
Momenteel vliegen de berichten en initiatieven rondom de situatie in de wereld ons om de oren. Wellicht een lastige tijd om een nieuw product te lanceren, maar sommige producten komen juist op het goede moment. Met The Watch Now, een horloge zonder klok, brengen twee Amsterdamse ondernemers een nieuw mindful accessoire op de markt; eentje dat helpt bewuster in het moment te leven.
De mooiste tijd is samen: speciale actie Brunott en QLOCKTWO
Brunott Juwelier in Rotterdam is een speciale actie gestart en doneert in de maanden juni en juli 20% van de QLOCKTWO-verkopen aan een zorgcentrum in de buurt. QLOCKTWO prijst deze genereuze inspanning en heeft besloten de opbrengst van de actie te verdubbelen.
Nieuwe Hamilton Jazzmaster Open Heart
De Hamilton Jazzmaster Open Heart 36mm is een stijlvol en modern horloge, aldus het merk. De creatieve constructie onthult het hart van het horloge en biedt een inkijkje in de mechanische werking binnenin.
Frederique Constant limited edition: Classic Worldtimer Manufacture
De Classic Worldtimer Manufacture, een iconisch model van Frederique Constant, is voor het eerst uitgevoerd met een 18-karaats roségouden horlogekast en heeft een gelimiteerde oplage van slechts 88 stuks. Speciaal voor de gelegenheid is dit collector uurwerk uitgevoerd met een exclusieve, moderne wijzerplaat voor de frequente reiziger.
Breitling: regenboog ter ere van helden in de zorg
In april dit jaar introduceerde Breitling een horloge dat volgens het merk enorm is opgevallen: de Superocean Heritage '57 limited edition. Het model werd gelanceerd tijdens Breitling's allereerste top webcast die, vanwege de pandemie en de lockdowns, wereldwijd live werd uitgezonden via internet. De deelnemers waren enthousiast en beleefden de door regenbogen geïnspireerde designelementen als symbolen van hoop en optimisme.
Longines Spirit collectie
De Longines Spirit collectie is op dezelfde manier ontworpen als de Longines uurwerken van beroemde pioniers waarmee zij de lucht, het land en de zee veroverden. Legendarische piloten en ontdekkingsreizigers zoals Amelia Earhart, Paul-Emile Victor, Elinor Smith en Howard Hughes vertrouwden op het merk met de gevleugelde zandloper tijdens hun ongelooflijke reizen.
Frederique Constant: Smartwatch Vitality
Frederique Constant presenteert een nieuw connected horloge, de Smartwatch Vitality, rijk aan technologie en uitgevoerd met een digitale wijzerplaat die op verzoek oplicht. Naast de functies die zijn voorgangers succesvol hebben gemaakt, is de Smartwatch Vitality voorzien van een belangrijke innovatie: de hartslag wordt nu om de pols gemeten, dankzij de integratie van een door Philips Wearable Sensing ontwikkelde sensor van de nieuwste generatie.
Marijke Mul ondersteunt ondernemers in de branche en in de buurt
Goudsmid/juwelier Marijke Mul uit Haarlem ondersteunt ondernemers vanuit haar eigen webshop waar ze ruimte heeft gecreëerd voor ondernemers uit de sieraden- en horlogebranche die zelf geen webshop hebben. Ook zet ze zich in voor winkeliers in haar buurt die geen webshop hebben.

